Kehida Family Resort

Wellness pihenés Kehidán

Hazánk geológiai és hidrogeológiai adottságainak köszönhetően termálvíz nagyhatalom. Vizeinek gyógyító hatásait nemcsak hazánkban ismerik el, hanem szerte Európában is. A gyógyvizek kémiai és biológiai összetételük alapján fejtik ki jótékony hatásukat a különböző betegségekben: főként a mozgásszervi és nőgyógyászati megbetegedésekben, sport- és más sérülések utókezelésében, érszűkületek egyes formáiban és idült bőrbetegségekben.

Wellness a Club Kehida Aparthotelben

Használjuk ki vizeink közelségét, az ország számos – köztük a Kehidakustányon található – gyógyfürdője vár akkor is, ha csak egy kellemes, meleg fürdőzésre vágyunk.

Mit kínál nekünk a Club Kehida Aparthotel?

A Balaton északnyugati csücske felé vesszük az irányt, a zalai dombok között autózunk, majd megérkezünk az ezerfős lélekszámú, hangulatos kis településre, Kehidakustányba. Szállodánk, az egész évben nyitva tartó Club Kehida Aparthotel közvetlenül, a sokoldalú termálvizéről ismert és kedvelt Kehida Gyógy-, Élmény- és Strandfürdő mellett helyezkedik el. Érkező vendégként gépkocsinkkal díjmentesen és biztonságosan parkolhatunk a szálloda saját, zárt parkolójában.

Club Kehida Aparthotel

Modern és kényelmes apartmanok

A Club Kehida modern épülete Studio és De Luxe - családok részére is ideális – tágas apartmanokkal várja vendégeit egész évben.

Kényelmünket minden apartmanban konyha, étkező sarok, LCD TV, telefon, ingyenes vezetékes internet, erkély és légkondicionáló teszi teljessé. A Studio apartmanok egy légterűek, 2 fő részére nyújtanak elhelyezést, míg a nappalival és hálószobával rendelkező De Lux apartmanok kényelmesen 4 személy pihenését biztosítják. Másnap kipihenten ébredünk és a szálloda bőséges, hideg-meleg fogásokat is tartalmazó büféreggelivel vár bennünket.

Lazítás a wellness részlegben

Csobbanhatunk a hotel saját beltéri élménymedencéjében, lazíthatunk a pezsgőfürdőben, élvezhetjük a finn szauna, az infraszauna és gőzkabin jótékony hatását. További testi-lelki kényeztetésre vágyók masszázsok bőséges kínálatából válogathatnak kedvükre.

Club Kehida Aparthotel Wellness

Ha nyáron látogatunk el a szállodába, nem hagyjuk ki a hűsölést a kültéri úszómedencében, a kert pedig nyugágyakkal csábít bennünket a napozásra és szunyókálásra.

Környékbeli programok

A recepció segítőkész személyzete a nap 24 órájában rendelkezésünkre áll, legyen szó akár otthon felejtett fogkeféről vagy a környékbeli programlehetőségekkel kapcsolatos információról.

A vizes élmények kedvelői télen-nyáron hódolhatnak szenvedélyüknek a Club Kehida Aparthotellel szomszédos gyógy- és élményfürdőben, ahol 2400 m² vízfelület, 13 medence, hatalmas csúszdák, szabadtéri meleg vizes- és gyógymedencék, pezsgősziget, sodrómedence, gyermekpancsoló és még sok más csábító élmény vár minket. A szálloda környékén lehetőségünk van lovaglásra, horgászásra, balatoni hajókázásra, kerékpártúrákra, hőlégballonozásra, sárkányrepülésre, középkori lovagi lakomákra, borkóstolásra és számtalan más színes programra is.

Végül, de biztosan sajnáljuk majd, ha letelt a pihenésre szánt idő és haza kell mennünk. A Club Kehida visszavár minket!