Bellevue Konferencia és Wellness Hotel

Csodás Bellevue-napok

Ha pár szóban szeretném jellemezni az esztergomi Bellevue Konferencia és Wellness Hotel****-ben eltöltött napokat, csak ennyit mondanék: Kipróbáltuk, tökéletes volt, visszamegyünk. No de most egy kicsit bővebben erről a pár napról! Már a szállás lefoglalásnál is szimpatikus volt a recepciós hölgy hatékony és gyors intézkedése, így remek szájízzel indultunk neki a pénteki délelőttnek.

Bellevue Hotel****

A szálloda Esztergom mellett (5 km-re) a Duna közvetlen szomszédságában, egy erdős területen, a hegyoldalban helyezkedik el. Mikor begurultunk a szálloda parkolójába, örömmel tapasztaltuk, hogy saját zárt, körülbelül 60-70 autó befogadására alkalmas parkolója van. Elsőként a recepció fele vettük az irányt. A recepciós hölgy kedves mosollyal üdvözölt bennünket, és azonnal átadta a szükséges papírokat, melyek már előre össze voltak készítve számunkra. Mindent megbeszéltünk, gyors tájékoztatást kaptunk a csomagunk tartalmáról, a hotel igénybe vehető szolgáltatásairól. A check in nem tartott tovább 3 percnél, amit nem is bántunk, mivel a hosszú utazás megviselt minket és alig vártuk, hogy felmehessünk a szobánkba.

Amint beléptünk a szobába, tátva maradt a szánk. Hatalmas fürdőszoba, 220 cm széles ágy, hatalmas LCD-TV! Majd kipillantottam az ablakon, és megláttam a Dunát, amint komoran, mégis méltóságteljesen hordta magával a nagyobbnál nagyobb jégdarabokat. Lehangoló lehetett volna, de a szoba szépsége, és melegsége tökéletessé varázsolta a pillanatot.

Bellevue wellness részleg

Kipakoltunk, ejtőztünk egyet és lementünk a szálloda wellness részlegébe. Szintén egy pozitív csalódás következett. Hatalmas a wellness részleg! Élménymedence, rengeteg élményelemmel, jacuzzi, meleg vizes pihenőmedence, valamint egy gyermekmedence várta a lubickolni vágyókat. Szauna világa is minden igényt kielégítő, finn szauna, bioszauna, sószoba, gőzfürdő, illatkamra található a wellness részlegen. Elégedettségünket fokozta, hogy maga a wellness nagy alapterületű, és megszámlálhatatlan nyugágy állt a vendégek részére, így nem kellett "sorban állni" a helyekért.

A wellness után kellően megéheztünk, és egy gyors készülődés után lementünk vacsorázni. Mennyei ízek varázsoltak el minket az est folyamán. Az ételek minősége, íze, mennyisége kifogástalan volt. Másnap reggel a reggelinél is hasonlókat tapasztaltunk. Óriási választék, frissesség, folyamatos utántöltés jellemezte a reggelit. A személyzet munkája külön dicsérendő, lesték minden kívánságunkat.

A délelőttöt masszázzsal folytattuk. A masszőr hölgy kezei újjá varázsoltak minket, fenséges volt. Medencézés, szaunázás után felkerekedtünk, és bementünk kicsit Esztergomba.

Gyönyörű település, a Bazilika udvaráról belátni az egész várost! Megér egy misét! Majd visszamentünk a szállodába, hogy a wellness nyújtotta kényeztetést újra átélhessük. Az esti vacsorára nagyon kíváncsiak voltunk, vajon mennyire fog különbözni az előző estitől. Teljesen más ételek voltak, annyiban hasonlított az előző napra, hogy az ételek ismét fenségesek voltak. Így a kiadós lakoma után boldogan tértünk nyugovóra.

Vasárnap szomorúan ébredtünk, mivel tudtuk, hogy távoznunk kell, lejárt a pihenés. A recepción a számlánk már össze volt állítva, így 5 perc alatt sikerült mindent lerendezni. Összefoglalva ezt a 3 napot nem is mondhatnánk mást, minthogy visszatérő vendégei leszünk ennek a csodálatos wellness hotelnek!

Csak így tovább, Bellevue!